Etsimme ostoreskontranhoitajaa

16.02.2022

Etsimme ostoreskontranhoitajaa talousosastollemme. Tehtävänä on käsitellä kululaskuja ja ostotilauslaskuja kiertoon, tiliöidä ja kirjata laskuja, laatia maksusuunnitelmat, maksaa laskut ja tiliöidä pankkitili (viitesuoritukset, maksut, muut erät). Tehtävään kuuluu järjestelmätietojen ylläpitoa asiakkaiden ja toimittajien osalta. Hakijan osaamisen ja kiinnostuksen mukaan tehtävää voidaan heti tai taitojen kartuttua laajentaa muuhun kirjanpitoon, myyntireskontran hoitoon, perintään ja veroilmoituksiin. Taloustiimi koostuu kolmesta hengestä, jotka pystyvät osittain tuuraamaan toisiaan.

 

Odotamme sinulta:

  • Ostotilauslaskujen käsittelytaitoa
  • Tiliöintikokemusta
  • Arvonlisäverojen käsittelytaitoa
  • Sujuvaa suomen kielen taitoa
  • Sujuvaa englannin kielen kirjallista taitoa
  • Joustavuutta ja oppimiskykyä muihin tehtäviin, erityisesti taloustiimin tuuraustilanteissa

 

Lisäksi arvostamme:

  • Soveltuvaa koulutusta
  • Työkokemusta maahantuontiyrityksessä
  • MS Business Central (tai Nav), ExFlow- ja eTasku-ohjelmien tuntemusta
  • Itsenäistä työotetta

 

Tarjoamme sinulle:

  • Yhteistyöhenkisen työyhteisön ja kilpailukykyiset työsuhde-edut
  • Joustavat työajat ja hyvät vaikutusmahdollisuudet omaan työskentelyyn
  • Mahdollisuuden etätyöskentelyyn taitojen kartuttua

 

Kiinnostuitko? Lähetä kirjallinen hakemuksesi ansioluetteloineen osoitteeseen rekrytointi [at] studiotec.fi 28.02.2022 mennessä otsikolla "Ostoreskontranhoitaja". Esitä hakemuksessasi palkkatoiveesi. Hae tehtävään heti, sillä paikka täytetään heti sopivan ehdokkaan löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Anja Mikkonen, anja.mikkonen [at] studiotec.fi tai 044 735 8201. 

Lisätietoja 

Mikkonen Anja

Talousjohtaja

 

anja.mikkonen [at] studiotec.fi