Fischer&Kerrn Desk Sensor Panel

Toimitila / Yritysratkaisut
19.08.2020

Fischer&Kerrn Concierge Booking sovelluksen uusin tuote on pieni kokoinen Desk Sensor Panel.

Desk Sensor Panelissa 

  • on sisäänrakennettu älykortinlukija, HID korteille oma versio
  • on sisäänrakennettu läsnäolotunnistin
  • merkkivalo osoittaa varauksen tilan

Työpisteen varauksen voi tehdä Desk Sensor Paneelista suoraan painamalla tai älykortilla, MS Outlookin Concierge sovelluksen kautta, GO mobiilisovelluksella tai kosketusnäytöllä olevalta karttapohjalta.  

Concierge Booking tarjoaa myös työpisteille kattavan raportoinnin, myös varauksista joita ei ole vahvistettu eli ovat jääneet käyttämättä. Raportoinnilla pystytään seuraamaan työpisteiden käyttöastetta ja siten pystytään arvioimaan niiden oikean määrä/riittävyys.

 

Concierge Booking sisältää seuraavat osat

  • Varausten hallinta sovellus MS Outlookille
  • Tilojen varaukset
  • Tilojen ovipielinäytöt
  • Työpisteiden varaukset
  • Työpisteiden varausnäytöt
  • Tilojen ja työpisteiden varausten koontinäytöt varaustoiminteella
  • Mobiilisovelluksen
  • Booking Center sovellus kokouskeskusten käyttöön
  • Vierailijoiden hallinta sovellus vastaanottoon
  • Vierailijoiden vastaanoton näytöt ja itsekirjautumisjärjestelmät
  • Catering-palveluiden täydellinen integrointi sovellukseen
  • Raportointi
  • Integraatiot laskutietojen siirtoon

Ota yhteyttä

Asiantunteva henkilökuntamme auttaa sinua löytämään parhaat ratkaisut tarpeisiisi, odotamme yhteydenottoasi.

 

Tuononen Jarmo

Myyntipäällikkö

Enterprise Solutions

050 555 3504

jarmo.tuononen [at] studiotec.fi